- 30 hafta boyunca pazartesi akşamları tüm Türkiye’yi ekrana kilitledi. 16 Şubat 2015’te yayınlanan 12'nci bölüm, totalde 11.93 reyting, AB’de 11.31 reyting ve ABC1’de 13.09 reyting ile rakiplerini geride bıraktı. Bu bölümü 6 milyon 647 bin kişi izledi. Tüm bölümlerin haftalık izlenme ortalaması 5 milyon 500 bin kişi. Yayınlanan 30 bölüm sonunda, sadece dizinin resmi YouTube sayfası ve yayıncı kanal Star’ın internet sitesi üzerinden 90 milyon kez izlendi.
- #Paramparça, #AnneKokusu, #KerimanHalamOlsa, #GülserenOlsam, #CihanBabamOlsa, #KalbimParamparça hashtagleri ile sosyal medyada onlarca kez trend topic oldu. Üç kez de kez dünya gündeminde bir numaraya oturdu.
- Senaryosu üç kez hack'lendi, sosyal medyada yayınlandı.
- İzleyiciler tarafından her bölüm ortalama 250 caps hazırlandı. Birbirinden eğlenceli capsler sosyal medyanın gündemi oldu.
- 8538 kez yazılı ve görsel basında haber oldu.
- Paramparça henüz yayınlanmadan 20 ülke ile ön satış anlaşması yapıldı. Latin Amerika başta olmak üzere Ortadoğu’ya ve çeşitli Avrupa ülkelerine satıldı. Bugüne kadar toplam 40 ülke ile anlaşma sağlandı. 2014 Ekim ayında Cannes’da düzenlenen dünyanın en büyük TV fuarı MİPCOM’da tüm caddeler, billboardlar ve tüm fuar alanı Paramparça’nın afiş ve tanıtımlarıyla donatıldı.
- Dünyanın en saygın reyting ölçüm ajansı ve derecelendirme kuruluşu Eurodata TV’nin her yıl dünyanın ana kanallarında yayınlanan TV programları üzerinde yaptığı ölçümlemede 2014 yılında, Endemol Shine Group’un 74 ülkede yayınlanan 188 yapımı arasında en çok izlenen 9'ncu yapım oldu.
KENDİ YILDIZLARINI YARATTI
Gürpınar ve Gülpınar ailelerinin hastanede karışan çocukları Cansu ve Hazal’ı canlandıran Leyla Tanlar ve Alina Boz’un yanı sıra çocukların ağabeyi Ozan rolüyle de Burak Tozkoparan yeni nesil yıldız oyuncular arasına girdi.